6 תשובות
שזה מקסים האהבה העוצמתית שלו אליה...אעע.
אנלי מוחין לגברים שלא מסוגלים להביע רגשות ודמעות זה קו אדום וזה לא גברי או שיט עולב אחר.
זה חמוד שהוא פתוח איתך וסבבה עםזה ...
אנלי מוחין לגברים שלא מסוגלים להביע רגשות ודמעות זה קו אדום וזה לא גברי או שיט עולב אחר.
זה חמוד שהוא פתוח איתך וסבבה עםזה ...
שהוא אדם רגיש. לדעתי זו תכונה טובה.
זה גם אומר שהוא מרגיש מספיק בטוח ופתוח איתך.
זה גם אומר שהוא מרגיש מספיק בטוח ופתוח איתך.
שואל השאלה:
חח למה נשית? למה גבר שמראה רגשות ובוכה זה הופך אותו לבחורה?
קודם כל אותי זה ממש מושך ואני כל פעם אומרת לו שאני שמחה שהוא מרגיש איתי בנוח ולא מפחד להראות את הרגשות שלו רק רציתי לדעת מה אנשים אחרים חושבים על זה
חח למה נשית? למה גבר שמראה רגשות ובוכה זה הופך אותו לבחורה?
קודם כל אותי זה ממש מושך ואני כל פעם אומרת לו שאני שמחה שהוא מרגיש איתי בנוח ולא מפחד להראות את הרגשות שלו רק רציתי לדעת מה אנשים אחרים חושבים על זה
אנונימית
שהוא גבר אמיתי ושהוא לא מתבייש להביע את הרגשית שלו בגלל שמישהו יכול לחשוב שהוא "נשי"
הוא בוכה כי הןא אוהב אותך והוא אומר לך את זה אז תעריכי את זה
הוא בוכה כי הןא אוהב אותך והוא אומר לך את זה אז תעריכי את זה
הוא אמיתי ולא מפחד להראות רגשות והוא כנראה באמת סומך עלייך ואוהב אותך , זה מהממם
שזה מקסים לדעתי בנים שמראים רגשות זה ככ חמוד ובסוף היום כולם בני אדם גם לבנים יש רגשות כמו לנו הבנות
באותו הנושא: