19 תשובות
אני גבוה אז אני מעדיף גבוהות אבל בתכלס הכל הולך
1.70 ואני לא אובייקטיבית כי אני בגובה הזה
1.65-1.75

בגלל שהגברים בישראל נמוכים, הגובה האפקטיבי יותר כאן יהיה 1.55-1.65 לדעתי
1.70 ואני כן אובייקטיבית כי אני לא בגובה הזה
זה לא נכון^^^
אני 1.83 ואני מעדיף כאלה נמוכות ממש
כמה שיותר גבוהה
כנראה הבנים יעדיפו נמוכות בגלל שהגובה בישראל דיי נמוך..
אבל זה כמו שאני מעדיף מישהו 180+ כי גם אני מאוד גבוה
כל גובה יפה באשר הוא
לדעתי 1.65
בול באמצע לא נמוך מדי ולא גבוה מדי
אני מעדיף 1.75 פחות מיזה זה נמוך לי
^^^^זו אישה שאלה את זה
אנונימי
^^^^^^^^^^^^^^ אני 1.81 ומעדיף נמוכות
1.55 פלוס מינוס
שואל השאלה:
אנונימית אני לא חושבת שזה מוריד לבנות כי בתכלס נתנו פה כמעט כל גובה אפשרי^
אנונימית
1.50-1.60
אנונימי
1.55 פלוס