19 תשובות
אני גבוה אז אני מעדיף גבוהות אבל בתכלס הכל הולך
1.70 ואני לא אובייקטיבית כי אני בגובה הזה
1.65-1.75
בגלל שהגברים בישראל נמוכים, הגובה האפקטיבי יותר כאן יהיה 1.55-1.65 לדעתי
בגלל שהגברים בישראל נמוכים, הגובה האפקטיבי יותר כאן יהיה 1.55-1.65 לדעתי
1.70 ואני כן אובייקטיבית כי אני לא בגובה הזה
זה לא נכון^^^
אני 1.83 ואני מעדיף כאלה נמוכות ממש
אני 1.83 ואני מעדיף כאלה נמוכות ממש
כמה שיותר גבוהה
1.65
כנראה הבנים יעדיפו נמוכות בגלל שהגובה בישראל דיי נמוך..
אבל זה כמו שאני מעדיף מישהו 180+ כי גם אני מאוד גבוה
אבל זה כמו שאני מעדיף מישהו 180+ כי גם אני מאוד גבוה
כל גובה יפה באשר הוא
לדעתי 1.65
בול באמצע לא נמוך מדי ולא גבוה מדי
בול באמצע לא נמוך מדי ולא גבוה מדי
אני מעדיף 1.75 פחות מיזה זה נמוך לי
177
^^^^זו אישה שאלה את זה
אנונימי
^^^^^^^^^^^^^^ אני 1.81 ומעדיף נמוכות
1.55 פלוס מינוס
שואל השאלה:
אנונימית אני לא חושבת שזה מוריד לבנות כי בתכלס נתנו פה כמעט כל גובה אפשרי^
אנונימית אני לא חושבת שזה מוריד לבנות כי בתכלס נתנו פה כמעט כל גובה אפשרי^
אנונימית
1.50-1.60
אנונימי
1.65
1.55 פלוס
באותו הנושא: