11 תשובות
לדעתי 1.65
למרות שאני איזה 10 ס"מ מעל...
אנונימית
כל גובה.
רק שתיהיה שלמה עם עצמה- זה הופך את הכל למושלם
כל גובה
לא הבנתי את הצביעות של להגיד כל גובה

לשאלה 1.50
אנונימי
זה שאתה שוביניסט לא אומר שאנחנו צבועים נשמה
שואל השאלה:
מה הקשר שובינסט?^^
אנונימית
חח מה הקשר שובינסט לגובה
באמת למה להיות צבועים ולהגיד שכל גובה הוא מושלם מישהי בגובה שני מטר זה מושלם לכל אחד?