14 תשובות
מה זה קשור
הלו גברת
למה את חושבת ככה ?
בגלל שקיבלת נכשל את מאבחנת את עצמך עם הפרעות קשב זה לא עובד ככה
שואל השאלה:
כי אני לא יכולה להתרכז ובגלל זה אני נכשלת? ולא מקשיבה בשיעורים
אנונימית
תמיד רצוי להציף את הדברים האלו ולא לשמור בסוד
אם הקשר שלכן גלוי, שיחה איתה רק תקל עלייך
אם את לא מצליחה להתרכז ומרגישה ככה אז לכי לאבחון
כן אם את חןשבת שיש לך הפרעות קשב וריכוז ושזה משפיע עלייך במבחנים למה שלא תגידי לה כדי שתוכלי לאבחן ולקבל טיפול?
1. את צריכה אבחון בשביל זה
2. לא כל אחד שלא מקשיב בשיעור יש לו הפרעות קשב וריכוז.
3. זה שנכשלת פעם אחת לא אומר שיש לך
4. אם את מרגישה שכן תלכי לאבחון
שואל השאלה:
נכשלתי בכל המבחנים השנה
אנונימית
שואל השאלה:
להגיד לה?
אנונימית
תגיד לה שאת רוצה לבדוק אם יש לך הפרעת קשב
אומייגד למה אתם עושים גייטקיפינג להפרעות קשב וריכוז היא לא מאבחנת את עצמה היא בסהכ חושבת שיכול להיות שיש לה.
כן אם ככה את מרגישה