התחברות הרשמה

נראלי שחברה שלי נעלבה ממני

פעם היא הייתה בעבודה שלי אבל לא היה לה מצב רוח בכלל אז היא התעלמה ממני ומחר היא באה שוב אז אמרתי לה מקווה שהפעם תגידי לי שלום (עם סימן צוחק) אז כזה היא אמרה מה אבל אמרתי לך שפים קודמת לא היה לי מצב אוח
אני צריכה להתנצל?
25 במרץ 2024, 13:50
מה לעשותחוות דעתמצב רוחעצות    
2 תשובות
שואל השאלה:
בסדר תודה
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני צריכה להתנצל
אנונימית
באותו הנושא:
חברה" שלי קראה לי שטוחה ואני קראתי לה שמנה והיא נעלבה
חברה שלי נעלבה ממני נראה לכם?
חבר שלי אמר לי שחברה טובה שלי יותר יפה ממני ונעלבתי ממש
קראתי לחברה שלי שמנה בצחוק והיא נעלבה מה לעשות
חברה טובה שלי נעלבה ממני ממשהו קטן ואמרה לי
חברה שלי סיפרה לי שחבר שלה נפרד ממנה וצחקתי לה בפרצוף נראלי היא נעלבה מה לעשות?? איך להסביר לה?
חברה טובה שלי נעלבה ממני.....
חברה שלי נעלבה ממני?
אמרתי לחברה שלי שיש לה כתפיים והיא נעלבה מזה למה לדעתכם היא נעלבה?
כתבתי על חבר שיר והוא נעלב, נראלי...
מה לעשות כי נראלי חברה שלי נעלבה