4 תשובות
אותי זה היה מרגש אם חבר שלי היה עושה דיס עליי
אבל תגיד סליחה ושזה היה מאהבה
אבל תגיד סליחה ושזה היה מאהבה
שואל השאלה:
^^אני מבקש אבל נראה לי הוא נעלב ולקח רציני זה יצא אכזרי קצת...
זה עד כדי כך גרוע
^^אני מבקש אבל נראה לי הוא נעלב ולקח רציני זה יצא אכזרי קצת...
זה עד כדי כך גרוע
שואל השאלה:
לא חושב שזו עצה טובה, לא אישי..
לא חושב שזו עצה טובה, לא אישי..
תקשיב לסמיילי קרנף
אותי זה היה מעודד
אותי זה היה מעודד
באותו הנושא: