6 תשובות
אם את מקבלת באמת בין 95-100 ואפילו 85-100 אל תתביישי לספר, זה חד פעמי!
כל הכבוד, ישר כוח! המשיכי כך:)
כל הכבוד, ישר כוח! המשיכי כך:)
חחח קרה לי בדיוק אותו דבר בכיתה ה', קיבלתי 83.
קחי הכל בפרופורציות, יש ילדים שמקבלים 60 כל החיים שלהם ובשבילם לקבל 81 זה שיא.
בחטיבה (בתור אחת שלא ירדה מ -95 כל היסודי) את תקבלי גם 80 מדי פעם.
קחי הכל בפרופורציות, יש ילדים שמקבלים 60 כל החיים שלהם ובשבילם לקבל 81 זה שיא.
בחטיבה (בתור אחת שלא ירדה מ -95 כל היסודי) את תקבלי גם 80 מדי פעם.
אנונימי
זה יחסית בסדר..
אני קיבלתי את המיצ"ב היום, והציון שלי היה קצת יותר גבוה. היה לי 90.
אני קיבלתי את המיצ"ב היום, והציון שלי היה קצת יותר גבוה. היה לי 90.
אנונימי
שואל השאלה:
לי זה גרוע...
אני לא מסוגלת להסתכל על זה: ( (
לי זה גרוע...
אני לא מסוגלת להסתכל על זה: ( (
אנונימי
זה בסדר:>
איזה באסה