7 תשובות
כן זה טוב
שואל השאלה:
סתימה זה לא כואב או משהו?
אנונימית
צחצוח צריך לעשות בלי קשר
וזה טוב לטפל בחורים לפני הגשר, אז כן
סתימה לא אמורה לכאוב
שואל השאלה:
צריך לצחצח לא משנה עם יש חור?
אנונימית
בטח שצריך.
שואל השאלה:
אבל יש חור אז מה זה משנה אם אני אצחצח?
אנונימית
מאוד משנה. אם את לא מצחצחת את רק מחמירה את המצב ומעלה את הסיכויים שיהיו לך עוד חורים. אין בזה הגיון