התחברות הרשמה

72 חיסורים בארבעה חודשים, הרבה או סביר?

23 במרץ 2024, 19:30
ירידה במשקלחיסוריםכיתהציוניםתזונה נכונה    
5 תשובות
זה הרבה יותר מידיי
ה
הילד של קניה
המון
ש
שלוקמהבלו
זה המון
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחָלָל
הרבה
6
69.
ימים או שעות?
ימים זה מלא
שעות זה יוצא לא כל כך הרבה אבל עדיין גם הרבה
ע
עוד אחת מהאנונימיות
באותו הנושא:
מי שבכיתה יא ויש לו הרבה חיסורים יחסית, כמה חיסורים יש לכם?
יש לי הרבה חיסורים אבל חמישית מהם שזה 20 חיסורים הם חיסורים סתם...
עליתי 12 קילו בארבעה וחצי חודשים.. זה הרבה?
15קעקועים לגיל 19 (בת 20 עוד כמה חודשים) זה הרבה/סביר?
41 חיסורים בכיתה ט, הרבה קצת או סביר?
יש לי 7 חיסורים מהבית ספר , זה סביר?
הגיוני לרדת 30 קילו בארבעה חודשים?
תגידו 66 חיסורים בשנה זה הרבה?(חיסורים בשעות)
26 חיסורים במחצית זה הרבה? חיסור=שיעור אחד
יש לי 26 חיסורים מתחילת השנה - זה טוב/סביר/רע?
אם יש לי הרבה חיסורים בגלל בידוד, זה חיסור מוצדק?