9 תשובות
וואו.. רע.
4AM
כאילו אין לך מה להחשיב "פותחים יום" כחיסור זה לא מוריד לך משום דבר
מה שכן לדעתי יש לך במתמטיקה יותר מדי חיסורים אז יש סיכוי שזה יפגע בך בהמשך, חוץ מזה זה בסדר
רע
ולמה החסרת מפותחים יום וחינוך זה לא כזה משעמם
שואל השאלה:
בכמה בערך מורידים מהציון כל החיסורים האלה?
זה לא מספיק ציונים כדי שיורידו על זה
כאילו לחברה שלי היה איזה 130 חיסורים ולא הורידו לה כלום אבל זה משתנה ממורה למורה
אצלינו מורידים/מעלים 30% מהציון
ואישתו של ניק נגיד זה קצר חיסורים למרות שזה הרבה
אנחנו רק בתחילת השנה מי יודע אם היא תחסיר עוד
שואל השאלה:
לפי התקנון של הבית ספר שלי זה הולך ככה -
היעדרות עפ"י אחוז שעות היעדרות השינוי בציון בעקבות ההיעדרות:

עד 15% (כולל):
16%-20% (כולל): 5-
21%-25% (כולל): 7-
26%-29% (כולל): 9-
30% ומעלה: ימנע מתן ציון שנתי לתלמיד. בתעודה תופיע הערה: "ציונך חסום עקב היעדרויות רבות" והציון השנתי יהיה 11 נקודות.
בהתאם לחוזר מנכ"ל סח/8 (א) תשס"ח, תלמיד רשאי להיעדר מלימודים במקצוע במהלך סמסטר שתי מנות לימודים, מבלי שציונו יפגע.