6 תשובות
ספרים
אני בפנימיה אז תמיד יש מה לעשות אבל כשאני חוזרת הביתה אני יוצאת החוצה, מטיילת עושה ספורט והליכות, נפגשת עם אנשים, קוראת ספרים, מכינה צמידים ומטפחת תחביבים, מסדרת, מכינה אוכל לכיף, לומדת
יש חיים מחוץ לטלפון
יש כאלה שקוראים ספרים , מציירים
בטח עוד כל מיני דברים
בטבלט
מטיזאציה (איך שלא כותבים את זה) או הולכת לישון