6 תשובות
מסכימה איתך
צודק
לא
כנלל
לא.
מבחינתי כל התמכרות מעידה על חולשה מסוימת, בין אם זה טלפון, ספרים, סדרות או כל דבר אחר. אני פשוט לא רואה סיבה לשנוא את האדם המכור, למה שישנה לי שהוא חלש בתחום מסוים- חוץ מזה, זו אמנם נקודת חולשה שלו, אבל בטוח יש בו גם נקודות חוזקה, אז כמובן לא אגדיר אותו בתור חלש על פי תכונה אחת שלו.
מבחינתי כל התמכרות מעידה על חולשה מסוימת, בין אם זה טלפון, ספרים, סדרות או כל דבר אחר. אני פשוט לא רואה סיבה לשנוא את האדם המכור, למה שישנה לי שהוא חלש בתחום מסוים- חוץ מזה, זו אמנם נקודת חולשה שלו, אבל בטוח יש בו גם נקודות חוזקה, אז כמובן לא אגדיר אותו בתור חלש על פי תכונה אחת שלו.