9 תשובות
תורידי סנאפצ'ט ואז מוסיפים שם אנשים ואת יכולה לדבר שם עם בנים
זה רשת חברתית רק בלי פרופיל עם תמונות וזה
ואז את יכולה לשלוח תמונה אחד על אחד בצ'אט עם מישהו
אנונימית
הכל בסדר, לי חוץ מעמוד אחד בטיקטוק שהוא אנונימי ומצליח אני די כישלון בחברה חח.

7 8 חברים. ללא ידידות ועם עבר רע מבחינת אהבה. אבל זה בסדר, לכל סיר יש מכסה ודברים באי לאט אבל מה ששלך יגיע עד אליך. רק תנסי לצאת. נסי להתערבב ואל תחסמי צאנס להכיר או לצאת לחברה כי רק שם תצליחי להכיר
אם צריכה לדבר עם מישהו אני כאן אני אנסה לעזור לך
היי זה כיאלו תיארת אותי אני באותו מצב כמו שלך ואפשר להגיד אחד לאחד חוץ מהקטע של חברים שלי אין בכלל..
בת כמה את?
ללכת לשדכנית או תבקשי מאמא שלך לשדך לך בנים
אנונימי
מודעה בעיתון אולי?
תנסי ללכת לחדר כושר שם כל הבחורים הטובים ותנסי לשמור על עצמך מהבחינה שלהיות בלי רשת חברתית זה מעלה מאוד להרבה
תנסי אולי למצוא מישהו מפה