7 תשובות
בטח שתצלחי! את מסוגלת!!
יהיה קשה. אני לא מסוגל יום אחד
בהצלחה ידידי לא לשכוח ימין חזק
אני כבר שלוש שנים בלי אינסטגרם וטיקטוק תאמיני לי שאת לא תרגישי בהבדל
שואל השאלה:
^ מה את עושה ביום יום?
אנונימית
בטח שאת יכולה, תנסי אולי לנסות להוריד את הכמות בקצת כל פעם, זה יותר אפקטיבי
^^בסטיפס
סתם אבל אני יותר יוצאת ונמצאת יותר עם אנשים, עושה יותר דברים שאני אוהבת ומקסימום יש נטפליקס