יש לי וובטון באייפון ואני רוצה לקנות קוינס אבל יש לי שני כרטיסי אשראי והכרטיס אשראי המרכזי אין בו כלום כרגע והכרטיס אשראי שאני צריכה שזה יחייב זה לא בוחר אותו.. ונכנסתי כבר לapple wallet וניסיתי לקבוע את השני בתור האופציה הראשונה ולא היה אופציה כזאת בכלל ואותו הדבר באפליקציה לא היה לי אופציה להחליף את הסוג תשלום זה פשוט סימן לי לעשות את הלחיצה פעמיים על הכפתור כיבוי מה שעושים כדי לשלם עם האפל פיי.. איך אני מסדרת את זה?