2 תשובות
תאמת שאני לא קןראת ספרים בכלל ולפני איזה שנתיים קראתי את הספר "המכשפה מרחוב מילצט 3" זה בעצם יומן של ילד שמדבר בעיקר על הילדה שהוא מאוהב בה והסוף מפתיע ברמות אני התלהבתי ברמות קשות הוא ממש קל לקריאה כאילו זורם כזה קצר קליל אפשר לסיים אותן ביום
שמעתי שזה טוב אבל עדיין לא קראתי