4 תשובות
קורה גם לי
זה נורמלי לחלוטין
ולא נראה לי ממש אומר משהו
זה סתם קורה לחלק מהאנשים שהם לא שולטים בעצמם ומרוב כעס הם מתחילים לבכות.
חלק צועקים
חלק מתעלמים
חלק עושים כל דבר אחר
וחלק בוכים.
אנונימית
זה בכי מעצבים, זה נורמלי, זה קורה לי כל הזמן
כן הגיוני לגמרי את פורקת את הכל את השנאה הכאס אולי גם אכזבה הכל טוב לבכות זה אחלה ומשחרר
קורה להרבה אנשים הכל טוב