4 תשובות
שואל השאלה:
אני עושה של d מתי זה?
אני עושה של d מתי זה?
אנונימית
בכיףף בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
תודההה
תודההה
אנונימית
בגרות של מודל c 11
בגרות של מודל g ב14:00
בגרות של מודל g ב14:00
אנונימית
באותו הנושא: