9 תשובות
אני הכי ממליצה על טיפות רסקיו
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
סליחה עכשיו אני רק רואה שרשמת רסקיו לילה
איי מתכוונת לטיפות רסקיו שזה לזחתי וזה בסדר גמור
שואל השאלה:
עדיף לקחת אז את הרסקיו הרגיל לפני?
אנונימית
שואל השאלה:
וזה עוזר לגבי לחץ וזה?
אנונימית
כן עדיף לקחת את הטיפות רסקיו
זה ממש אחלה, אני לא יכולה לומר לך שאת לא תהיי לחוצה בכלל הרסקיו לא מעלים את הלחץ לגמרי
פשוט את תהיי יותר בשליטה על הלחץ
שואל השאלה:
והרסקיו הרגיל?
אנונימית
אני לקחתי הכל בסדר זה לא גורם לשום הרדמות
עדיף שלא
אנונימי