6 תשובות
אייפון
אייפון או גלאקסי את רוצה לקנות לה?
אנונימית
לאמא שלי יש שיאומי רדמי גו והיא לא רוצה להחליף אותו תאמין לי אמא שלך לא צריכה טלפון חדש
שואל השאלה:
היא צריכה כי הוא התקלקל לה והיא רוצה לקנות חדש אז אני מעדיפה שאני אקנה לה אותו
אני מחפשת גלאקסי דרך אגב
אנונימית
תקני לה את הs20, הוא טוב ויש לאבא שלי אותו.
הטלפון הכי טוב היום זה האייפון 13 פרו מקס. אבל הוא מאוד יקר והיא כנראה לא צריכה כזה טלפון אבל אם את רוצה לדעת עוד על האייפון 13 פרו מקס תכנסי לקישור