7 תשובות
לדעתי כן
לרוב כן, אבל לא בהכרח
רוב הזמן כן
אבל לדעתי זה משתנה מאדם לאדם
אני לא יודעת לבטא את עצמי בשעת כעס אז פעם כן והיום או שאני מתרחקת או שפשוט מנסה לנסח משפטים בקול ואז זה גורם לצחוקים או שאני עושה את עצמי שאני עוד רגע באה או משהו כזה ובינתיים חושבת על משהו - מחוץ לבית אני בכלל לא מראה אם אני כועסת אז..
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אל תדאג/י שאלה מתוך עניין
חחח אל תדאג/י שאלה מתוך עניין
אנונימית
אנונימית יקרה,
אני לא מוצא כאן הרבה פרטים ולכן אני רוצה לענות בקצרה.
אם השאלה היא תיאורטית בלבד התשובה היא קצרה וח משמעית - זה יכול לקרות אבל בבסיס שום דבר לא מצדיק אלימות. גם לא תחושה של חוסר דרך אחרת להתמודדות.
אם השאלה בבסיסה לא תיאורטית התשובה היא התחלה למשהו יותר גדול. לא נותנים שום אישור לאלימות, חייבים להמשיך ולטפל בזה, למנוע שדברים כאלו יישנו.
מקווה שהבהרתי את עמדתי, ואולי נתתי כיוון לפעולה אם זה נדרש.
אני לא מוצא כאן הרבה פרטים ולכן אני רוצה לענות בקצרה.
אם השאלה היא תיאורטית בלבד התשובה היא קצרה וח משמעית - זה יכול לקרות אבל בבסיס שום דבר לא מצדיק אלימות. גם לא תחושה של חוסר דרך אחרת להתמודדות.
אם השאלה בבסיסה לא תיאורטית התשובה היא התחלה למשהו יותר גדול. לא נותנים שום אישור לאלימות, חייבים להמשיך ולטפל בזה, למנוע שדברים כאלו יישנו.
מקווה שהבהרתי את עמדתי, ואולי נתתי כיוון לפעולה אם זה נדרש.
באותו הנושא: