5 תשובות
שואל השאלה:
אני מתכוון לכמו הבנות.. פחות לרגשות
אני מתכוון לכמו הבנות.. פחות לרגשות
אנונימי
לפעמים אולי לא צריך לשים מילים על הבנות כלשהם,
אפשר לתת לעצמך פשוט להרגיש אותם, להבין אותם, גם אם לא במילים.
אפשר לתת לעצמך פשוט להרגיש אותם, להבין אותם, גם אם לא במילים.
המון
כן
כמובן. רגשות למשל הם לא דבר ברור אף פעם
אנונימית
באותו הנושא: