אני ואמא שלי התווכחנו על האם זה בסדר להגיד את ה-N word
אז רק לפרוטוקול, אני ואמא שלי לבנות והיא אומרת את המילה הזאת כאילו כלום ולפי דעתי זאת לא מילה שאפשר להשתמש ביום יום והיא התחילה להתווכח איתי שזה אותו דבר כמו להגיד על מישהו מטומטם וזה ממש לא אותו דבר. והיא אמרה שהיא לא הייתה אומרת את המילה הזאת מול מישהו שחור ואני לא מבינה אז למה אין לה בעיה להגיד את זה מאחורי הגב זה ממש צבוע ומגעיל. מה אתם חושבים על זה?