התחברות הרשמה

אני ואמא שלי התווכחנו על האם זה בסדר להגיד את ה-N word

אז רק לפרוטוקול, אני ואמא שלי לבנות והיא אומרת את המילה הזאת כאילו כלום ולפי דעתי זאת לא מילה שאפשר להשתמש ביום יום והיא התחילה להתווכח איתי שזה אותו דבר כמו להגיד על מישהו מטומטם וזה ממש לא אותו דבר. והיא אמרה שהיא לא הייתה אומרת את המילה הזאת מול מישהו שחור ואני לא מבינה אז למה אין לה בעיה להגיד את זה מאחורי הגב זה ממש צבוע ומגעיל. מה אתם חושבים על זה?
16 במרץ 2024, 12:33
אמאN wordגזענותהורים    
תשובה אחת
ככה זה יש אנשים שלא מבינים ולא נתקלו בהפליה וזה בכלל הזוי כיהודים אבל מצד שני זאת לא המלחמה שלך שתגיד מה שבא לך את תשארי ותעשי מה שבא לך זהו
L
L0vxlyFxck
באותו הנושא:
לדעתכם זה בסדר ללבן להגיד את הN-word?
אמא שלי ואני התווכחנו ואז
זה בסדר להגיד את הn word בשירים?
למה יש אנשים שחושבים שזה בסדר להגיד את הn word?
למה אנשים חושבים שזה בסדר להגיד את ה-N word?
לדעתכם זה בסדר להגיד את הN word בשירים?
אם אבא שלי שחור ואמא שלי לבנה ואני לבן מותר לי להגיד את ה n word?
למה אסור להגיד שמשפחה זה אמא ואבא כאילו מה לא בסדר בזה?
למה אסור להגיד את הN word אבל להגיד ניגריה זה בסדר?
להגיד את הn word בגלל אמת או חובה זה בסדר?
למה יש מלא ישראלים לבנים שחושבים שלהגיד את ה N word זה בסדר?