18 תשובות
זה בסדר, אל תקחי את זה קשה מדי..
זה לא בסדר איך שהיא דיברה אבל תזכרי שהיא גם בן אדם ולא רק אמא, יכול להיות עבר עליה יום קשה
אני לא מזלזלת במה שאת אומרת ואני מניחה שפשוט נבהלת מהתגובה שלה כי זה כנראה משהו שלא קורה ביום יום בבית שלך וזה בסדר וטוב שכך
אבל תביני אותה לרגע, זה כנראה נפלט לה בשיא ההתווכחות, כנראה כבר שיגע אותה להתווכח איתה והיא פשוט רצתה לסיים את הויכוח וזאת דרך אחת לסיים.
אם זה פגע בך תדברי איתה, רק שתיכן ותגידי לה שנפגעת, היא תבקש סליחה וגם את אם יש על מה וזה יגמר אני משערת.
לא חושבת שיש צודקת וטועה בריב הזה אבל כן לקחת את זה טיפה יותר מידי לקיצון בעיניי, ההורים שלי אומרים לי הרבה פעמים סתמי (לא באמצע ריב אבל כן בכלליות, המילה הזאת נהייתה פשוט מילה שאומרים ביום יום בלי באמת לחשוב על המשמעות שלה..)
יוצאת לא בסדר- היא
מה שאמרו לי ההורים יותר גרוע אין טעם להיפגע
שניכם כי לה עבר משהו יש מצב באותו רגע ואת זלזלת בסוף זה אמא שלך
Ydi
לי אמרו להתאבד וצחקתי בקול
המקרה שלך עוד בסדר אמא שלי אומרת לי שאני ז*ן או מפגר על בסיס יומי
אנונימי
לא משנה אם את לא אמרת לה...
היא יכולה להגיד מה שבא לה... (בגבולות הטעם הטוב) כולל תסתמי...

חוץ מזה ש'תסתמי' זה לא קללה וזה לגיטימי להגיד את זה לאנשים שאומרים דברים מעצבנים...

מקווה שעזרתי
אנונימי
ברור בסיטואציה הזאת היא יצאה לא בסדר
אני בכלל לא מדברת עם אמא שלי כי כל דבר מעצבן אותה
אין לי כוח אלייה
אנונימית
את...
כולה אמרה לך תסתמי לי אמרו דברים יותר גרועים
אנונימית
כמות הפעמים שאבא שלי אומר לי לסתום בלתי נספרת
הכמות אנשים שאומרים שנאמר עשתה משהו לא בסדר גאד דאמן... כולה אמרה לה לסתום לא משהו רע מעניין איך הן מדברות ביום יום אם כשהאמא אמרה לה לסתום ועשתה את התנועה עם היד זה נורא... אמא שלי אומרת לי דברים בסגנון של זה סתם ככה בשיחות יום יומיות וזה לא נוראה לא לוקחים קשה ממשיכים בחיים
היא בסדר. נכון שזה לא נעים, אבל היא אמא שלך ויש לה פריווילגיה עלייך! איך שלא תהפכי את זה. כן כן, לה יש זכויות יתר עלייך לטוב ולמוטב.
אנונימית
זה כולה תסתמי זה לא כאילו היא קיללה אותך אבל אם זה כלכך הפריע לך זה או שחהינוך שלה שונה מזה מאוד וזה הפתיע אותך או שאת רגישה פשוט
אמא שלך היא זאת שיצאה לא בסדר. אנחנו לא יכולים לשפוט מי באמת יצאה לא בסדר כי אנחנו לא ראינו ושמענו את כל ההתווכחות שלכן. תסתמי זה לא כזה גרוע, אבל אם את מרגישה שממש נפגעת ממליצה לך לדבר איתה על זה
היא באמת יצאה לא מסדר אבל לי אמרו דברים יותר גרועים