10 תשובות
לא. אף פעם לא השתמשתי במזגן מרצוני החופשי
שואל השאלה:
נו מה יהיה עם הלא
אנונימי
כן לפעמים כי קר אצלי בחדר כל הזמן יש לי בחדר בין 19-16 מעלות
כן, לפעמים
אם ממש קר
כן זה מרגיע כזה
אנונימי
כן
אנונימית