6 תשובות
שואל השאלה:
אחלה תשובה. אז שים מזגן על קור לא על חום.
אנונימי
באמת שהרוב פשוט לא יודעים שהוא על חום(לא מצדיק התנהגות נבזית זו)
אנשים עושים את זה?
אף אחד לא שם מזגן על 40 מעלות
זה חם מדי, אני צריך להתקרר.