6 תשובות
כי זה דבר שמאוד עסוקים בו גם בכללי בכל העולם. וגם יש בנים שנורא מקפידים להראות טוב חיצונית לא רק בנות
לבנים יותר מעניין אבל סבבוש

תכלס מראה חיצוני זה חשוב זה המשיכה הראשונה
אנונימית
לא קשור דווקא בנות או בנים פשוט המראה החיצוני זה משהו שמעסיק כמעט את כולנו
כי מראה חיצוני זה חשוב חחחחחחחחח
אי אפשר להיות עם מישהו שלא נמשכים אליו מבחינה חיצונית
אנונימית
כי מראה חיצוני זה חשוב אי אפשר להזניח את עצמך