8 תשובות
רגיל.
זה יהיה מוזר
שואל השאלה:
אתם תבכו?
אנונימי
אח שלי עשה את זה עם פילטר על הפנים שלי וצרחתי עליי
למה שאני אבכה?
שואל השאלה:
כי זה עצוב ומלחיץ
אנונימי
זה לא עצוב זה רק מלחיץ
אני אחסום אותו ואדווח עליו
וגם אספר לאמא וזה
(אלא אם כן זו חברה ונתתי לה אישור)