8 תשובות
רגיל.
זה יהיה מוזר
שואל השאלה:
אתם תבכו?
אתם תבכו?
אנונימי
אח שלי עשה את זה עם פילטר על הפנים שלי וצרחתי עליי
למה שאני אבכה?
שואל השאלה:
כי זה עצוב ומלחיץ
כי זה עצוב ומלחיץ
אנונימי
זה לא עצוב זה רק מלחיץ
אני אחסום אותו ואדווח עליו
וגם אספר לאמא וזה
(אלא אם כן זו חברה ונתתי לה אישור)
וגם אספר לאמא וזה
(אלא אם כן זו חברה ונתתי לה אישור)
באותו הנושא: