17 תשובות
לא , ואיך בדרום לא נשארו שם מחבלים
אנונימי
^^^מיי גאד את רצינית? את לוחמת? אני בנהריה בכל אופן. אעדכן אם שוחטים אותנו פה
אנונימי
אני תומכת לחימה^
אנונימי
מדינות שגובלות איתנו^ אני בבהד 21 שזה בסיס הכי דרומי ועדכנו אותו גם שאנחנו ברמת סיכון א
אנונימי
בינתיים אלו שמועות לא יודעים מה הם מתכננים שם
יש תאריך מוכנות
אבל אי אפשר באמת לדעת
אנונימי
הכל שמועות בנתיים וכן מה שהוא אמר
שואל השאלה:
למה אתה יודע?
אנונימית
יודע יודע
אנונימי
פיפי כולם מחרטטים פה כאילו הם מינימום הרמטכל.
אנונימי
מה חירטוט פה? למה אתה יודע מה אמרו ומה לא?
אנונימי
די לחרטט
אנונימי
טוב אחי
אנונימי
שואל השאלה:
בת דודה שלי זרקה על זה משהו אז אני אאמין לכם
אנונימית
שואל השאלה:
את יודעת מתי?
אנונימית
שואל השאלה:
פליז תגידי
אנונימית
אסור לה מי שצריך לדעת יודע וזה רק כדי שלא יפול על החיילים בהפתעה
אנונימי