6 תשובות
עוד לא כזה התחיל הבלגן האמיתי
ברגע שניכנס לעזה יתחיל בלגן בצפון
אנונימי
אי אפשר לדעת
פשוט מאחל שימשיכו ימים שקטים ושלא יעירו אותך באמצע הלילה
לא , אצלי היה שקט 4 ימים ואז התחילו להפציץ שוב ..
לא בהכרח. אפשרות זאת אפשרות, אבל כרגע אנחנו גם ככה במצב של הדיפה מאשר יוזמה.
I:
שואל השאלה:
לא יודעת מרגיש לי משהו מוזר שקורה הם פעם אחת שולחים רקטות פעם לא מה מהקטע...
אנונימית