6 תשובות
עוד לא כזה התחיל הבלגן האמיתי
ברגע שניכנס לעזה יתחיל בלגן בצפון
ברגע שניכנס לעזה יתחיל בלגן בצפון
אנונימי
אי אפשר לדעת
פשוט מאחל שימשיכו ימים שקטים ושלא יעירו אותך באמצע הלילה
לא , אצלי היה שקט 4 ימים ואז התחילו להפציץ שוב ..
לא בהכרח. אפשרות זאת אפשרות, אבל כרגע אנחנו גם ככה במצב של הדיפה מאשר יוזמה.
שואל השאלה:
לא יודעת מרגיש לי משהו מוזר שקורה הם פעם אחת שולחים רקטות פעם לא מה מהקטע...
לא יודעת מרגיש לי משהו מוזר שקורה הם פעם אחת שולחים רקטות פעם לא מה מהקטע...
אנונימית
באותו הנושא: