6 תשובות
למה שתכעס עלייך אל תלחצי
אני אגיד לך מה קרה
היא תכננה לצאת עם בנות אחרות, אבל הן ביטלו או יוצאות למקום שהיא לא רוצה לצאת אליו אז היא נזכרה בך ושלחה לך הודעה
מה יש לה לכעוס? שאת מקיאה?
^^^לא לגיטימי בכלל
את לא מרגישה טוב היא חברה שלך והיא צריכה להתחשב בך זאת לא אשמתך שאת לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
זה לגיטימי שהיא תכעס עליי? בעיקר שהיא לא דיברה איתי כל היום
אנונימית
תוותרי על הפגישה הבריאות שלך יותר חשובה
נו?