4 תשובות
שמעי נראלי שאם היא חברה מספיק טובה היא תבין שאין לך כוח אני הייתי פשוט אומר אבל רק אם אתן חברות באמת טובות
תגידי "אוי סליחה ההורים שלי רוצים שאני ישמור על אח\אחות שלי הקטן\ה. תמיד עובד לי
או שאם היא חברה ממש טובה שלך תגידי לה שומעת לא בא לי בסוף אין לי כוח
זה מה שאני עושה עם חברות טובות מאווד שלי
תרשמי לה לא חשוב אני לא יכולה מצטערת
באותו הנושא: