5 תשובות
שואל השאלה:
אוף זה מבאס רצח
תמיד אומרים שהיא יותר יפה ממני ואני נחשבת מכוערת בעיני החברה
רק אני רואה את עצמי יפה
אוף זה מבאס רצח
תמיד אומרים שהיא יותר יפה ממני ואני נחשבת מכוערת בעיני החברה
רק אני רואה את עצמי יפה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאוד מוזרה דווקא אלה ש "לא יפות" מהממות בעיניי ואני לא מכריחה את עצמי כדי להיות חמודה זה פשוט קורה
אני מאוד מוזרה דווקא אלה ש "לא יפות" מהממות בעיניי ואני לא מכריחה את עצמי כדי להיות חמודה זה פשוט קורה
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה אני באמת לא מתחברת ליופי שלה ואחרות כן..
יופי זה בעיני המתבונן בכל מקרה
כנראה אני באמת לא מתחברת ליופי שלה ואחרות כן..
יופי זה בעיני המתבונן בכל מקרה
אנונימית
כי זה עניין של טעם
שואל השאלה:
אני בי חחח
וכן מקווה שאני אמצא את האהבה שלי בסוף :-)
אני בי חחח
וכן מקווה שאני אמצא את האהבה שלי בסוף :-)
אנונימית
באותו הנושא: