5 תשובות
שואל השאלה:
אוף זה מבאס רצח
תמיד אומרים שהיא יותר יפה ממני ואני נחשבת מכוערת בעיני החברה
רק אני רואה את עצמי יפה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאוד מוזרה דווקא אלה ש "לא יפות" מהממות בעיניי ואני לא מכריחה את עצמי כדי להיות חמודה זה פשוט קורה
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה אני באמת לא מתחברת ליופי שלה ואחרות כן..
יופי זה בעיני המתבונן בכל מקרה
אנונימית
כי זה עניין של טעם
שואל השאלה:
אני בי חחח
וכן מקווה שאני אמצא את האהבה שלי בסוף :-)
אנונימית