8 תשובות
תיהיי בשקט ואל תגידי לה דברים כאלה למה שתורידי לה את הבטחון? את חברה שלה את אמורה לעלות לה את הבטחון
אל תגידי לה למה לפגוע בבן אדם?
אפילו אם היא באשליה אני לא הייתי הזאתי שמוציאה אותה מהאשליה כי סתם חבל על הקשר שלכן וזה
אפילו אם היא באשליה אני לא הייתי הזאתי שמוציאה אותה מהאשליה כי סתם חבל על הקשר שלכן וזה
למה שתגידי לה את זה
המצב מאוד גדול שבגללך כל הביטחון שלה ירד
כל עוד היא חושבת שהיא יפה, תתני לה
אל תהרסי לה את זה
המצב מאוד גדול שבגללך כל הביטחון שלה ירד
כל עוד היא חושבת שהיא יפה, תתני לה
אל תהרסי לה את זה
יש לך את זה ביותר קנאי? לא אכפת לי אם יהיו מינוסים אבל זו תופעה שחייבת להיפסק! אני עברתי את זה בעצמי וזה נורא, ואם את רק חושבת על להגיד לה דבר כזה לא מגיע לחברה שלך חברה כמוך אני מאוד מצטערת. היא מפגינה בטחון עצמי, ואת בתור "חברה" צריכה לעודד אותה ולהרים לה למרות שהיא כבר למעלה ולא ההפך. יופי זה בעיניי המתבונן, בעינייך היא לא יפה אולי בעיני מישהו אחר היא כן? ויותר מזה, אולי היא גם לא באמת אוהבת את עצמה ורק שמה מסיכה של מישהי עם בטחון כדי לא להיות פגיעה?
פשוט תיהיה בשקט למה שתגיד לה
למה שתגידי לה את זה
פשוט תגיד לה
איך אתם חברות אם את אשכרה רוצה להגיד לה שהיא מכוערת
באותו הנושא: