3 תשובות
^^ כמה שאלות: ראשית כל, ישו אכן היה שמי, אך מניין לך לדעת כי גם אלו אשר מאמינים בו הם שמים?
שנית כל, הנצרות היא הדת הכי גדולה בעולם, כך שאלו המאמינים בה לא מקובצים סביב ייבשת אחת, אלא מפוזרים סביב רוב היבשות שבעולם (שכן אפילו יש ערבים נוצרים), לכן, איך אתה יכול להגדיר את הדת הזו כאיזה שהוא גזע שבא מאב אחד משותף? כולם יכולים להתנצר, הרי זו מטרת הנצרות וזה מה שהם הכריחו אנשים מכל מיני גזעים לעשות במשך אלפי שנים, כך שאין להם בסיס גנטי משותף בכלל.
משמע- אם הם שמים, אז באיזה שהוא מובן רוב העולם הוא בכלל שמי.

ודבר אחד אחרון, רק בשביל לדייק- גם אם עוד עמים הם מהגזע השמי, המונח "אנטישמי", פשוטו כמשמעו- מתייחס רק ליהודים. זו ההגדרה של המונח, וגם לשם זה הוא נוצר.
אנונימית
יש דבר כזה אנטי נצרות/כריסטפוביה
לא המושג הכי נפוץ
אנטישמיות גם כן.
יהדות, אסלאם ונצרות מאותו העם.
העם השמי