14 תשובות
אותו דבר בערך
זה אותו הדבר תכלס, אנשים אומרים שהם שונאים את ישראל אבל לא שונאים יהודים כדי להרגיש טוב יותר עם עצמם.
אנטישמיות זה אנטי יהודים שנאה נגד יהודים שהם לא רק מישראל
ושנאת ישראל כמו שזה נשמע שונאים את המדינה ואת היהודים שחיים בה ומאמין שגם את מי שתומך בה
ושנאת ישראל כמו שזה נשמע שונאים את המדינה ואת היהודים שחיים בה ומאמין שגם את מי שתומך בה
אנטישמיות נקראת במקורות התורניים "שנאת ישראל".
אנונימי
אנטישמיות היא גם שנאת ישראל וגם שנאת יהודים
זה שני דברים שונים מאוד, חבל שאתם סתם מטעים אנשים.
אנטישמיות זו שנאת יהודים מעצם היותם יהודים.
שנאת ישראל זו שנאה למדינת ישראל.
שונא ישראל לא בהכרח ישנא יהודים.
אנטישמיות זו שנאת יהודים מעצם היותם יהודים.
שנאת ישראל זו שנאה למדינת ישראל.
שונא ישראל לא בהכרח ישנא יהודים.
אנונימי
^ אז שיגידו שהם אנטיציונים או נגד השלטון, אבל בגדול לשלול ליהודים זכות למדינה - זאת אפלייה, כאילו רק ליהודים אין זכות למדינה...
אנונימי
אין הרבה הבדל.. אנטישמי הוא מי ששונא יהודים למה? כי הם יהודים.
אנטיציוני הוא מי שלא מקבל שיראל יהודית למה? כי הוא נגד שיהודים יחזיקו את ישראל ומדינה בכלל.. לא מגיע לנו כביכול כי אנחנו יהודים
מעבר לזה שישראל היא מדינה עם ישראל הוא עם קודם כל! ולכן זה מאוד קשור..
אגב יש גם אוטואנטישמים שזה יהודי ששונא יהודים/את היהדות וכולם שם אנטיציונים.
יש ערך ויקיפדיה דיי גדול על שאנטיציונות היא אנטישמיות
אנטיציוני הוא מי שלא מקבל שיראל יהודית למה? כי הוא נגד שיהודים יחזיקו את ישראל ומדינה בכלל.. לא מגיע לנו כביכול כי אנחנו יהודים
מעבר לזה שישראל היא מדינה עם ישראל הוא עם קודם כל! ולכן זה מאוד קשור..
אגב יש גם אוטואנטישמים שזה יהודי ששונא יהודים/את היהדות וכולם שם אנטיציונים.
יש ערך ויקיפדיה דיי גדול על שאנטיציונות היא אנטישמיות
שואל השאלה:
תודה רבה לכל מי שעזר!!
תודה רבה לכל מי שעזר!!
אני שונאת את מדינת ישראל, כי כמו שאנונימי כתב, הכל פה חרא. אבל אני לא שונאת את כל היהודים רק מעצם המוצא שלהם.
ואני יהודיה וישראלית בעצמי. ולא מזדהה עם משהו מזה. רק נרתעת מאוד מהמנטאליות, מהדת...מהכל.
למה זו לא זכותי?
(כשיש שנאה לישראל מסיבות לא רציונליות - אני מתנגדת לכך. וכשיש שנאה מסיבות שאני מסכימה, אני תומכת בכך).
ואני יהודיה וישראלית בעצמי. ולא מזדהה עם משהו מזה. רק נרתעת מאוד מהמנטאליות, מהדת...מהכל.
למה זו לא זכותי?
(כשיש שנאה לישראל מסיבות לא רציונליות - אני מתנגדת לכך. וכשיש שנאה מסיבות שאני מסכימה, אני תומכת בכך).
אנונימית
אי אפשר שלא לשנוא מקום חם, צפוף, מכוער ואלים (כפי שאנונימי כתב)....
והכל פה - מהתשתית, הוא פשוט ההיפך ממה שהייתי רוצה. הכל!
והכל פה - מהתשתית, הוא פשוט ההיפך ממה שהייתי רוצה. הכל!
אנונימית
אם יש לך בעיה עם הדת - יש לך בעיה עם מי שנתן לנו אותה - בורא עולם.
אותה דבר בנוגע לארץ עצמה - הוא נתן לנו ארץ טובה.
אז זה לא ליגיטטימי שאת שונאת מתנות של הקב"ה (כן, תורה וארץ - זה מתנות שנתן הקב"ה לישראל כמבואר בברכות ה ע"א) במקום להעריך אותן, זאת כפיות טובה.
אותה דבר בנוגע לארץ עצמה - הוא נתן לנו ארץ טובה.
אז זה לא ליגיטטימי שאת שונאת מתנות של הקב"ה (כן, תורה וארץ - זה מתנות שנתן הקב"ה לישראל כמבואר בברכות ה ע"א) במקום להעריך אותן, זאת כפיות טובה.
אנונימי
טוב, אתה מדבר מתוך חוסר ידע בכל מה שכתבת.
אף אחד לא נתן ארץ לאף אחד.
ואלו שכתבו את הדת הם גברים. זה מוכח.
וכפוי הטובה הוא כמובן אתה. כלפיי מי שנתנה לך חיים.
אף אחד לא נתן ארץ לאף אחד.
ואלו שכתבו את הדת הם גברים. זה מוכח.
וכפוי הטובה הוא כמובן אתה. כלפיי מי שנתנה לך חיים.
אנונימית
שונאי ישראל לא בהכרח לא רוצים שתהיה ליהודים מדינה, אני שונא את ישראל כי אני חושב שזה מקום חם צפוף מכוער ואלים, זה הופך אותי לאנטישמי?
אנונימי
באותו הנושא: