11 תשובות
כן
כן לול לא הבנתי מה הבעיה פה
שואל השאלה:
או עם מישהו
או עם מישהו
אנונימית
אישית לא
אנונימי
כן מזה משנה
שואל השאלה:
זה משנה כי משקעים
זה משנה כי משקעים
אנונימית
כי מה?
כן
^^אישה זה לא כמו גבר בעניין הזה
גברים יעדיפו כמה שפחות נסיון ואם אין בכלל עוד יותר טוב גם לקשר רציני
גברים יעדיפו כמה שפחות נסיון ואם אין בכלל עוד יותר טוב גם לקשר רציני
אנונימי
כמובן
עדיף על מישהו שלא היה לו אקסיות..
ככה יש ניסיון
עדיף על מישהו שלא היה לו אקסיות..
ככה יש ניסיון
מה זה השאלות ההזויות האלה
אנונימי
באותו הנושא: