12 תשובות
הייתי מלמדת אותו איך לעשות את זה
לא
מה פתאום
אממ זה תלוי
יש אנשים שאין להם אינטיליגנציה רגשית גבוהה ככ אז הם לא יודעים איך להגיב במצבים שדורשים עידוד אבל בעיקרון לא נראלי שאפסול מישהו על זה...העיקר שינסה לעזור איכשהו ויראה אכפתיות
יש אנשים שאין להם אינטיליגנציה רגשית גבוהה ככ אז הם לא יודעים איך להגיב במצבים שדורשים עידוד אבל בעיקרון לא נראלי שאפסול מישהו על זה...העיקר שינסה לעזור איכשהו ויראה אכפתיות
לא הייתי נכנסת למערכת יחסים
נופ
אם זה הבעיה היחידה שלה אז כן
אם זה הבעיה היחידה שלה אז כן
כן
כמובן.
אם הוא מיליארדר לא אכפת לי.
אם הוא מיליארדר לא אכפת לי.
זה תנאי בסיסי לחברות וזוגיות
תלוי
לא
באותו הנושא: