6 תשובות
שואל השאלה:
חכם אתה
אנונימית
טיפול בהפרעת אכילה זה בעיקר תהליך ריפוי נפשי שלך עם עצמך או יחד עם מלווה פסיכולוגית
שתלמדי לאהוב את הגוף שלך ולהכיר בכך שאת יפה בלי יחס למשקל גופך
בלי הכרת התהליך הזה
ויחד עם זאת שתקחי בחשבון שתעלי במשקל תדעי שכל פעם את תהיי בריאה יותר ויותר
ואפילו תרגישי את זה בעצמך
תחשבי שזה משהו שזהוא זמני ואחר כך במידה ותרצי נגיד יותר לעצב את הגוף שלך אז להמון בנות עזר לצאת לחדר כושר להתאמן זה מעלה מאוד את הביטחון כלפי המראה
שואל השאלה:
אני מפחדת אבל מהקטע של העלייה במשקל
אני יודעת שזה תהליך ריפוי נפשי
אנונימית
אין מה לפחד.
אני בטוחה שתהיי מהממת גם אחרי שתעלי במשקל
וגם אם לא תאהבי תמיד תוכלי ללכת לאימונים אם תרצי יותר להתחטב
שואל השאלה:
אני כבר עכשיו עושה אימוני בטן ויש לי פס והתחלה של קוביות ואני מפחדת שברגע שאעלה במשקל זה יעלם
אנונימית
שואל השאלה:
אומנם אין לי הרבה לעלות אבל עדיין אני מפחדת שאני בטעות אעלה הרבה יותר מהמצופה
אנונימית