3 תשובות
שואל השאלה:
אז למה יש מלא אמריקאים שאומרים שטיקטוק יאסר היום/מחר בגלל ביידן?
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא חשבון רגיל לפחות אצלי עם עוקבים וכל מיני שטויות, שאני אומר שכל החיים שלי שם אני מתכוון לזה.
אנונימי
זה רק לאמריקה אבל לא בטוח שזה בכלל יקרה