3 תשובות
לא, הוא לא נסגר ולא יסגר.
לא רק בארצות הברית
כראה האיום של טרמפ הוא להחרים את טיקטוק בארה"ב. זאת אומרת שהוא יהיה אסור לשימוש (לא יהיה אפשר להוריד את האפליקציה-היא פשוט תחסם) רק בארה"ב. לגבי אירופה אין שום דבר. טראמפ הוא נשיא ארה"ב ואין לו שום שליטה על אירופה