7 תשובות
אולי 10? אני גרועה xd
50+-
81
50 אבל זה היה חד פעמי שהצלחתי כל כך הרבה ברגיל אולי אני יצליח 10 בלחץ... (היה מבחן אז עשיתי 50 ואני היחידה שקיבלה מאה.. כע יש לי כוח רצון מטורף..)
20-30 לא יותר.. וזה גם לא על בסיס קבוע רק בשיעורי ספורט:)
במתכונת שהייתה לי שנה שעברה בספורט הצלחתי 30 או יותר
מי שעשתה 30 קיבלה 100 (-:
במקרה הטוב 15