9 תשובות
זה לא
זה לא
שואל השאלה:
רגע באמת?
רגע באמת?
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה כולם אומרים שכן?
אז למה כולם אומרים שכן?
אנונימית
מצלמות אף פעם לא מדויקות אומרים שכן בגלל שבמראה את רואה את עצמך הפוך ומצלמה האחורית רואים את עצמך ישר אבל מראה זו הדרך הכי נכונה כרגע לפחות לדעת איך את נראת
זה לא.
למשל בין המצלמות הכי טובות שיש יכולות לראות רק 80 פיקסלים וגם המצלמות האלה ממש יקרות.. והעין האנושים יכולה לראות עד 250 פיקסלים ואולי גם יותר
למשל בין המצלמות הכי טובות שיש יכולות לראות רק 80 פיקסלים וגם המצלמות האלה ממש יקרות.. והעין האנושים יכולה לראות עד 250 פיקסלים ואולי גם יותר
זה ממש לא
זה סוג של נכון, זה נותן לך תמונה הפוכה (תחשבו שתרימו את יד ימין, בטלפון תראו את היד גם בצד ימין, אבל אם מישהו אחר יסתכל זה יהיה צד שמאל שלו), ככה שזה תכלס לא באמת איך שרואים אותך, אבל יש מצלמות שהופכות את התמונה אחרי שצילמת אבל לא כולן, תבדקי, אבל בעיקרון זה די נכון.
יש גם מראות הפוכות, יש לי בבית שלוש מראות ושתיים מהן בסלון, במראה אחת כשהרמתי את יד ימין זה הרים לי את ימין ובמראה השנייה כשהרמתי את יד ימין זה הרים את שמאל (תמיד חשבתי שהמראה הזאת מקולקלת)
באותו הנושא: