7 תשובות
בחיים לא
היא מושלמת
אם הייתי בן כן
היא יפה ממש
היא יפה ממש
כןן
שואל השאלה:
למה לא היא ליטרלי אחת היפות שראיתי
למה לא היא ליטרלי אחת היפות שראיתי
אנונימית
בתכלס בואי נודה אם היא הייתה מסתובבת רגיל ברחוב היא הייתה נראית צאחלה
גם בחול היא הייתה נראית חיה בסרט כזו
בגלל שמכירים אותה אז יודעים עליה דברים אחרים
אז אם הייתי בן לא הייתי מתחילה איתה
גם בחול היא הייתה נראית חיה בסרט כזו
בגלל שמכירים אותה אז יודעים עליה דברים אחרים
אז אם הייתי בן לא הייתי מתחילה איתה
באותו הנושא: