13 תשובות
אני פגשתי אותה.אז כן
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי כיף לך!!
אנונימי כיף לך!!
הלוואי בחיים לא הייתי
אנונימית
חחח לא.
הלוואי
הלוואי
שואל השאלה:
אנונימי וואוו
אנונימי וואוו
הייתי אמורה :(
אנונימי
אתה ציני?
אתה ציני?
כן לפני חצי שנה בערך בסוויטנר טור
אמאלה חלום שלי הופעה שלה כמה הופעה שלה בכלל עולה ?
^
זה תלוי
זה תלוי
הלוואי. לא
אני יודע, מגיל 9 שלחתי לה כל יום הודעה באינסטגרם ואחר כך כשהייתי בהופעה שלה פגשתי את ויקטוריה(חברה טובה שלה) וסיפרתי לה את זה , היא לא האמינה והיא רצתה לראות וכו וכו. בסוף ההופעה היא לקחה אותי לראות אותה והיתרגשתי מאוד בקושי יכולתי לנשום ואחרי זה אריאנה גם שלחה לי הודעה באינסטגרם עד היום אנחנו בערך מדברים.
אנונימי
הייתי אמורה
אבל לטור הבא אני הולכת לגולדן רינג ואני גם יפגוש אותה בעזרת ה
אבל לטור הבא אני הולכת לגולדן רינג ואני גם יפגוש אותה בעזרת ה
באותו הנושא: