13 תשובות
שואל השאלה:
יש גם veterans day מה הקשר?
יש גם veterans day מה הקשר?
אנונימי
מה שהוא אמר^^
חודש הגאווה הוא בינלאומי ויום הזיכרון רק בישראל
חוץ מזה להיות חודש באבל יעשה לכולם רק רע
חודש הגאווה הוא בינלאומי ויום הזיכרון רק בישראל
חוץ מזה להיות חודש באבל יעשה לכולם רק רע
כי זה הכל פרסומי
וכמו כל הפרסומות המפגרות
את הדברים הכי טפשיים צריך לומר הכי הרבה פעמים כדי שיכנסו לתודעה
(גם יום האישה זה בנלאומי וגם יום האהבה. מה האהבה שלהם שווה יותר?! )
וכמו כל הפרסומות המפגרות
את הדברים הכי טפשיים צריך לומר הכי הרבה פעמים כדי שיכנסו לתודעה
(גם יום האישה זה בנלאומי וגם יום האהבה. מה האהבה שלהם שווה יותר?! )
א. חודש הגאווה הוא עולמי
ב. לדעתי, אם יהיה חודש לחללי צהל זה יהפוך להיות כבר משהו שיווקי, אני לא אופתע לראות פתאום פרסומות שמשתמשת במצב רגיש כזה כדי למכור מוצר במקרה כזה
ב. לדעתי, אם יהיה חודש לחללי צהל זה יהפוך להיות כבר משהו שיווקי, אני לא אופתע לראות פתאום פרסומות שמשתמשת במצב רגיש כזה כדי למכור מוצר במקרה כזה
יש חודש לחיילים זה במאי וזה חודש חשוב מאוד וזה שאתה לא יודע את זה רק מראה שבכלל לא אכפת לך מהחיילים ואתה פשוט משתמש בזה כתירוץ להיות הומופובי
אינטרס כלכלי. ניסיון לשלוט.
שואל השאלה:
קרובים בלחימה*
קרובים בלחימה*
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר לילה? ולידעתך יש לי 3 קובים בליחמה תתביישי לך חוצפנית
מה הקשר לילה? ולידעתך יש לי 3 קובים בליחמה תתביישי לך חוצפנית
אנונימי
^הוא אפילו לא אמר שלא מגיע ללהטב רק אמר שגם לחללי צהל מגיע
^^עלק לא יודע אז לא אכפת לו, הוא שאל על חללי צהל לא על בין לאומי
שואל השאלה:
ולא ראיתי שום מידע על החודש הזה במאי חיפשתי בגוגל אין כלום אני אשמח אם תתני הוכחה לזה לילה
ולא ראיתי שום מידע על החודש הזה במאי חיפשתי בגוגל אין כלום אני אשמח אם תתני הוכחה לזה לילה
אנונימי
https://www.military.com/military-appreciation-month
שואל השאלה:
זה לא בארץ יא נעל
זה לא בארץ יא נעל
אנונימי
באותו הנושא: