7 תשובות
לא מה פתאום
מה לא מה
באמת שסמסונג יותר טוב
למה שזה יהיה מביך
ממש לא
מי שגורם לך להרגיש ככה הוא סתם דביל
כל עוד טלפון עובד ואפשר להתקשר הוא בסדר גמור
מי שגורם לך להרגיש ככה הוא סתם דביל
כל עוד טלפון עובד ואפשר להתקשר הוא בסדר גמור
לא
ברור שזה לא מביך אין לך שום סיבה שזה יביך אותך יש אנשים שאין להם כלום סמסונג / איפון זה לא משנה זה כולה טלפון השאלה מה יותר נוח לך ומה התקציב שלך וכמה בא לך להשקיע
באותו הנושא: