18 תשובות
תלכי לבד, רק אם את מרגישה שאת מסוגלת.
אם תרגישי רע ביציאה הזו זה לא שווה את זה.
אבל אני תמיד מאמינה שכדאי לפחות לנסות.
אני הייתי יוצאת, אך אני לא מתמודדת עם אותו קושי.
אבל בהצלחה :)
גם לי יש חרדה חברתית ואם לא תנסי לצאת לבד בפעם הראשונה זה לא יקרה אף פעם.. אל תישארי!!
אנונימית
לכי לבד ושימי זין על כולם
אנונימית
שואל השאלה:
א תודה רבה לכם ממש עזרתם והעלתם לי טיפה את הביטחון תודה לכולכם 3>
אנונימית
אני מבינה אותך, אבל אם את מרגישה מספיק בנוח עם זה ושאת שלמה עם מה שאת רוצה לעשות במאה אחוז, תעשי את זה. חיים פעם אחת
תילך זה יכול להיות קצת מביך אותך אבל אף אחד לא בוחן אותך לא איכפת להם אם אתה עם אנשים או לבד הם לא איכפת להם מה אתה עושה באמת שלא. תלך זה ממש בסדר
ללכת לבד זה קשה ככ אממ תנסי
ברור שזה בסדר ללכת!!!!!! מאמינה בך מאוד ומקווה שתצליחי להתגבר ולהינות!
היום אני נוסע לקנות בגדים בתל אביב לבד , אין בזה בושה.
מה ברור שזה בסדר ללכת לבד יש מלא שעושים את זה
גם זה בסך הכל לאכול ולאסוף את הדואר זה בסדר
ללכת לבד
את צריכה לנסות להתמודד עם הפחד כדי ללמוד להתגבר עליו
ובתכלס אם אין אני לי מי לי?
את צריכה להיות החברה הכי טובה של עצמך, תאמיני לי שאת לא חייבת להיות תלוייה באף אחד
אומרת את זה בתור מישהי שיש לה חרדה חברתית וחוותה המון בדידות
לקח לי הרבה זמן להבין את זה
נשבעת שאני כמוך מה שעזר לי זה פשוט גלואפ בבגדים ובעצמי הרים לי את הביטחון .
אנונימית
תלכי לבד, אין לך מה להיות מובכת הכל טוב, אל תדאגי, תנסי להפסיק לחשוב מה יחשבו עלייך ויהיה לך יותר קל בחיים, בהצלחה❤
אף פעם לא יצא דבר שלילי מללכת לבד, זה החבילה שלך חכי תקחי אותה תתארגני ותצאי למסע החבילה בעצמך. אל תיהיה תלויה באחרים
לכי*
הלכת בסוף????? אני במתח
שואל השאלה:
^^יו כן הלכתי תודה רבה לכולכםם אתם מדהימים!!!
אנונימית