3 תשובות
כן אבל את גם יכולה פשוט להגיד שאת לא מרגישה טוב ולא תוכלי לבוא
אנונימית
כן
נשמע לא כזה אחראי לא ללכת לעבודה בגלל כאבי מחזור , ועדיף לכתוב שאת לא מרגישה טוב מאשר זה
באותו הנושא: