5 תשובות
אני אף פעם לא הולכת שא י במחזור
אנונימית
מבינה ממש
תקחי תרופה או משהו
תקחי תרופה או משהו
כולנו עוברות את זה, אין מה לעשות צריך להתמודד
תנסי לקחת כדור אם תה חם, תרגישי טוב!
את לא יכולה להגיד שכולן עוברות את אותו הדבר ^^^
באותו הנושא: